joi, 15 noiembrie 2007

Noi romanii suntem intradevar un popor fascinant ! Suntem asa disperati sa fim acceptati " in lumea buna " ( care intre noi fie vorba are neajunsurile si problemele ei ) incat ne comportam ca si cum ne-am fi nascut cu un handicap insurmontabil ce ne situeaza din start cu multe trepte mai jos decat semenii nostri .
Da ! Avem handicapul anilor de comunism , ani ce au degradat totul . Avem handicapul ca e sau nu e cazul , noi ne punem cenusa in cap. Avem handicapul ca am fost atatia ani " inchisi " incat in libertate nu am stiut ce sa facem si am calcat in picioare principii , reguli , credinta . Vorbim mult si patimas despre lucruri de nimic dar " o dam pe dupa visin " daca trebuie sa spunem simplu : "da !" sau "nu !"
Ne autoironizam , dam cu noi de pamant , luam atitudine.........si in secunda imediat urmatoare scuipam , mancam seminte , injuram , aruncam gunoiul alaturi si nu in cos.....Nimicuri !????? Descurcareti , usor adaptabili , inteligenti , capabili oricand sa facem din c....t bici si sa mai si trosneasca.....Hoti , smecherasi , violenti , betivi ...Parca uneori imi vine sa ma intreb : nu cumva suntem un popor nomad venit de nicaieri anume ?

Niciun comentariu: