miercuri, 5 decembrie 2007

Minunea mea cu ochi albastri….
Nici nu te nascusesi si ma mangaiai atunci cand eram suparata .
Mi-ai transmis liniste pentru ca dincolo de “ smecheria ta “ eu am stiut intotdeauna ( da , am stiut ! ) ca sufletul tau este acolo unde ar trebui sa fie , ca inima ta e tot timpul calda si deschisa . Iti multumesc ca existi , iti multumesc ca stii sa-mi zambesti cand eu plang , iti multumesc pentru tot , chiar si pentru momentele in care ne certam…. Tu esti acum in sala de clasa , la teza si sper sa simti , vezi , chiar pe umarul drept , doua maini impreunate intr-o ruga muta , doi ochi ce te privesc increzatori si plini de speranta , o inima ce bate doar pentru tine . Ai grija cand deschizi cadoul ! Am pus iubire , grija , speranta , incredere , multumiri ….sa nu le pierzi !

Niciun comentariu: